Monday, April 13, 2009

interview with ryan manning

6:47 PM me: karlheinz stockhausen
6:48 PM ryan: tristan tzara
me: jonathan meese
6:49 PM ryan: laurence sterne
me: antonio banderas
6:50 PM ryan: emilio estevez
me: andy dick
6:51 PM ryan: gottfried helnwein
6:52 PM me: sinead o'connor
ryan: jack black
me: +++++++++++++++++
6:53 PM peanut butter
6:55 PM me: ketchup
ryan: salsa
me: seltzer
ryan: tango
6:56 PM me: tangerine
ryan: helium
me: helio
ryan: fidelio
6:58 PM me: rogelio frigerio
ryan: roger dodger
me: rodger podger
6:59 PM ryan: hodgepodge
me: helterskelter
ryan: sharon tate
7:01 PM me: mary jo buttafuoco
ryan: tonya harding
7:02 PM me: lorena bobbit
ryan: jessica rabbit
7:05 PM me: ++++++++++++
why buy the cow when you can get the milk for free
ryan: dov charney
7:07 PM me: the early bird catches the worm
7:08 PM ryan: feel the pride of being her lover
7:09 PM me: scarlett johansson
ryan: spike jonze
7:10 PM me: dwight d. eisenhower
dwight d. eisenhower
dwight d. eisenhower
dwight d. eisenhower
dwight d. eisenhower
dwight d. eisenhower
dwight d. eisenhower
ryan: johnny knoxville
7:12 PM johnny cash
ryan: that's all she wrote
7:15 PM me: ryan manning
ryan: rip torn
7:16 PM me: russell crowe
ryan: gary sinise
me: gary busey
ryan: ricky gervais
7:17 PM me: ricky martin
ryan: traci lords
7:19 PM me: tracy marrow
ryan: rob morrow
me: rob thomas
7:21 PM ryan: paola ochoa
7:22 PM me: paulo coelho
7:23 PM ryan: phil jackson
me: phillip seymour hoffman
ryan: philip roth
7:24 PM me: eli roth
ryan: elie wiesel
7:25 PM me: elliott smith
7:26 PM ryan: i think i'm done

0 Comments:

Post a Comment

<< Home